Neljä tapaa säästää varaston kustannuksia – Talk’nPick ratkaisun hyödyt ovat moninaiset


Varastonhallinnan kehittäminen on yksi tehokkaimmista tavoista säästää kustannuksia ja parantaa asiakastyytyväisyyttä. Talk’nPick-ratkaisun avulla varastotyöstä tulee nopeampaa, virheettömämpää ja helpommin hallittavaa – ilman turhia manuaalisia vaiheita.

Alla neljä konkreettista tapaa, joilla Talk’nPick auttaa varastoa säästämään kustannuksissa:

1. Tehokkuus haltuun – nopeampi ja sujuvampi työskentely
Talk’nPick virtaviivaistaa varaston prosessit poistamalla turhat manuaaliset vaiheet. Puheohjaus vapauttaa kädet, ja mobiilisovellus nopeuttaa keräystä ja lähettämistä. Kun työ sujuu nopeammin, säästyy myös rahaa.

2. Virheetön varasto – enemmän tyytyväisiä asiakkaita
Virheet maksavat – sekä rahassa että asiakastyytyväisyydessä. Talk’nPick ohjaa työntekijöitä oikeisiin tuotteisiin, määriin ja toimitusosoitteisiin puheohjauksen ja skannauksen avulla. Tuloksena on sujuvampi toimitusketju, vähemmän reklamaatioita ja tyytyväisemmät asiakkaat.

3. Nopea perehdytys – uudet työntekijät nopeasti tuottaviksi
Talk’nPick on helppokäyttöinen, joten uudet työntekijät oppivat sen nopeasti. Tämä nopeuttaa perehdytystä ja keventää kokeneiden työntekijöiden kuormaa – erityisen tärkeää varastoissa, joissa on vuokra- ja kausityöntekijöitä.

4. Kokonaisuus hallinnassa – reaaliaikainen näkyvyys varaston toimintaan
Talk’nPick Tools -järjestelmä tarjoaa reaaliaikaisen näkymän varaston toimintaan. Työnjohto näkee tehtävien etenemisen, voi ohjata työskentelyä ja reagoida nopeasti poikkeamiin. Selkeä raportointi tukee jatkuvaa kehittämistä ja tehokkuutta.

Haluatko tietää, miten Talk’nPick voi auttaa juuri teidän varastoanne? Ota yhteyttä, niin räätälöidään ratkaisu tarpeisiinne!

Ota yhteyttä!

devoca-ikoni

Kumppaninne varaston digitalisointiin

Edellämainitut asiat ovat Devocalla tuttuja ja olemme monessa varastossa niitä ratkaisseet. Parhaimmillaan varaston nopeus on kasvanut 40% ja tarkkuus parantunut 70% ja kaikkia edellämainittuja asioita olemme pystyneet kohentamaan Devocan ratkaisujen avulla. Niillä mm. optimoimme keräystä, vastaanottoa ja hyllytystä monin tavoin.

Ratkaisumme mahdollistavat jatkuvan inventaarion, dynaamisen varaston, kuljetun automaattisen hallinnan. Ja mikä parasta niin takaisinmaksuaika on usein alle vuosi. Aloita nettikauppavaraston kehittäminen tästä painikkeesta tai ota meihin suoraan yhteyttä ja kerromme lisää.

Tilaa uutiskirje

Tilatessasi uutiskirjeemme, liityt postituslistallemme ja varmistat, että saat tuoreimmat kuulumiset ja tiedot ajankohtaisista uutisistamme suoraan sähköpostiisi.