Karjalainen tehokkuusloikka: Pielispakari valitsi Talk’nPick-puhekeräyksen

Logokuva kopio pdfsta

Pielispakari, tuo perinteikäs ja arvostettu karjalainen leipomo, on jo vuosikymmenten ajan pitänyt karjalaisen leivontaperinteen elävänä – tuoreilla raaka-aineilla, käsityön taidolla ja kotimaisuudesta tinkimättä. Vuosien varrella kasvanut kysyntä ja tuotantomäärät loivat tarpeen kehittää myös varaston keräysprosesseja entistä tehokkaammiksi, tarkemmiksi ja paremmin skaalautuviksi. Ratkaisuksi valikoitui nykyaikainen Talk’nPick-puhekeräysjärjestelmä.

Pielispakari027 pieni
Pielispakari246_pieni

Puhekeräys tuo tekemiseen vauhtia ja tarkkuutta

Talk’nPickin puettavan puhekeräysratkaisun avulla katse ja kädet pysyvät vapaana itse tekemiseen. Tämä paitsi nopeuttaa työvaiheita, myös parantaa merkittävästi työn tarkkuutta ja vähentää virheitä.
Talk’nPickin visuaalisuus tuo lisävarmuutta keräykseen: käyttäjä näkee aina näytöltä tarvittavat tiedot ja halutessaan myös kuvan kerättävästä tuotteesta. Tämä yhdistelmä puheohjausta ja visuaalisuutta tekee työskentelystä sujuvaa ja selkeää.

Selkeät tulokset heti käyttöönoton jälkeen

Talk’nPickin käyttöönotto toteutettiin Pielispakarilla ketterästi ja järjestelmä tuotti konkreettisia hyötyjä jo alkuvaiheessa. Keräystarkkuus on parantunut merkittävästi, työprosessit ovat selkeytyneet ja keräysteho noussut huomattavasti. Mm. hyvityslaskut ovat käytännössä poistuneet kokonaan reaaliaikaisen datan ansiosta.

Reaaliaikaisuuden ansiosta koko toimintaan saadaan täysin uudenlaista läpinäkyvyyttä. Töiden etenemistä voidaan seurata tarkasti, resurssien käyttöä optimoida ennakoivasti ja muuttuviin tilanteisiin kyetään reagoimaan nopeasti ja hallitusti. Samalla päätöksentekoa voidaan tukea ajantasaisella tiedolla, mikä parantaa koko prosessin ohjattavuutta ja ketteryyttä.

Pielispakari082 pieni

Valokeräys karsiutui vaihtoehdoista

Ennen päätöstä puhekeräyksestä, Pielispakarilla tarkasteltiin myös valokeräysratkaisua, mutta se karsiutui pois käytännön syistä: järjestelmä ei olisi mahtunut nykyisiin varastotiloihin, ja sen investointikustannukset olisivat olleet selvästi korkeammat.
Talk’nPickin puhekeräysratkaisun valintaan vaikutti sen kompaktius, joustavuus ja kustannustehokkuus – sekä nopea käyttöönotto ilman raskaita muutoksia tiloihin tai prosesseihin.

Joustava ja skaalautuva ratkaisu myös tulevaisuuden tarpeisiin

Talk’nPick palvelee arkea sesonkien vaihtelusta huolimatta ja skaalautuu kasvun mukana. Elintarvikealalla, jossa laatu, nopeus ja virheettömyys ovat kriittisiä, puheohjaus tuo merkittävää kilpailuetua. Järjestelmä toimii luotettavasti myös sesonkien vaihdellessa ja mahdollistaa varastonhallinnan kehittämisen kasvun mukana. Talk’nPickin käyttöönoton myötä Pielispakari ottaa määrätietoisen askeleen kohti älykkäämpää, joustavampaa ja laadukkaampaa varastonhallintaa – pitäen samalla kiinni juuristaan ja lupauksestaan kotimaisen leivän ystäville.

Pielispakari010 pieni

Katso  tarina karjalaisesta leipurista (noin 5min.):

devoca-ikoni

Kumppaninne varaston digitalisointiin

Edellämainitut asiat ovat Devocalla tuttuja ja olemme monessa varastossa niitä ratkaisseet. Parhaimmillaan varaston nopeus on kasvanut 40% ja tarkkuus parantunut 70% ja kaikkia edellämainittuja asioita olemme pystyneet kohentamaan Devocan ratkaisujen avulla. Niillä mm. optimoimme keräystä, vastaanottoa ja hyllytystä monin tavoin.

Ratkaisumme mahdollistavat jatkuvan inventaarion, dynaamisen varaston, kuljetun automaattisen hallinnan. Ja mikä parasta niin takaisinmaksuaika on usein alle vuosi. Aloita nettikauppavaraston kehittäminen tästä painikkeesta tai ota meihin suoraan yhteyttä ja kerromme lisää.

Tilaa uutiskirje

Tilatessasi uutiskirjeemme, liityt postituslistallemme ja varmistat, että saat tuoreimmat kuulumiset ja tiedot ajankohtaisista uutisistamme suoraan sähköpostiisi.